ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 15:51
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:10
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:10
مگر هردو به یک اندازه لذت برده ایم از هم
که هنگام جدایی سهممان از غم یکی باشد؟
{ علیرضا قنبری }
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:10
+ریچل : دارم از تنهایی میمیرم..
- چندلر : مردهای خوبی تو اداره من هستن میخوای با هم آشناتون کنم؟
+ریچل :من مدت زیادیه که تنهام چرا قبلا بهم پیشنهاد ندادی؟
-چندلر :خوب الان دوست دختر دارم. خوشحالم. دیگه نمیخوام جلوی خوشحال بودن دیگران رو بگیرم! :))
Friends - 4x10 - The One With The Girl From Poughkeepsie

ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 9:24
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 9:24
باید همه باهم متحد بشوند تا دنیا را عوض کنند ولی آخر اگر همه می توانستند با هم متحد شوند دیگر لازم نبود دنیا را عوض کرد! اصلا دنیا دیگر اینطور نبود.
اقلا اگر تنها باشی می توانی کاری بکنی. می توانی دنیای خودت را عوض بکنی. اما مال آنهای دیگر، آن که دیگر دست تو نیست..
خداحافظ گاری کوپر | رومن گاری | سروش حبیبی | انتشارات نیلوفر | ۲۸۸ صفحه
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 9:24
وقتی حالم بد بود چه کار می کردم؟ برای یک آدم درونگرا تنهایی همیشه بهترین گزینه است.
برای مدت طولانی هر هفته حداقل ۴ فیلم از ۲۵۰فیلم برتر سایت imdb را می دیدم، و هر هفته 2کتاب از بهترین کتاب های جهان را می خواندم. و البته فرندز هم نقش کمی نداشت و خواب.
حالا می دانید چقدر سربلندانه، از یکی از وحشتناک ترین دوره های زندگی ام بیرون امدم، طوری که تمام سوادم را مدیون دوره ای هستم که می شد فقط به غر زدن گذراندش..
+نیلوفر فرجیان
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 9:24
همیخرامد و عقلم به طبع میگوید
نظر بدوز که آن بینظیر میآید !
ز دیدنت نتوانم که دیده دربندم
و گر مقابلم بینم که تیر میآید !
{ سعدی }
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 9:24
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 9:24